Helgen var fylld med tre lugna jobbpass. Efter Paul McCartney i lördags blev det utgång med Frida, Denise, David, Fredrik och Emma. Mysig start på Skeppsbar med Long Island Ice Tea! Sjukt god drink, trots dess innehåll! När klockan slog 01.30 begav vi oss mot White Room! Gänget vek av en efter en, tills det bara var jag och Denise kvar. Det var inte så synd om oss!! Skumpan ba flööödade. När stället stängde så skulle det bli efterfest med Patrik och Christian, men icke. En annan gång kanske! Jag promenerade hem och landade i sängen med en skål spagetti och köttfärssås kl 06, sen var det bara upp och hoppa kl11! Sjukt död, men det var så lungt och mysigt på Globen så jag klarade mig fint.






Efter jobbet i söndags for jag hem till Kims mormor (Kim var också med) och åt middag! Efter det blev det en PW till Konsum, handla massa gottis och sen gosade vi ned oss i hennes säng framför ett Misfits-marathon! Sjuuuukt bra grejer! ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0