Igår kom mamma med världens bästa förslag, nämligen att vi borde skaffa hund!! På riktigt lixom, inte bara prat om det, utan verkligen seriöst KÖPA en hundis. Jag började nästan gråta av glädje. Jag fungerar inte ordentligt utan husdjur. Största sorgerna i mitt liv har varit när Douglas, Cosmos och Sigge dött. Även fruktansvärt hjärtekrossande att lämna bort Yasha. Jag älskar djur så mycket! Jag måste vara världens jobbigaste att gå på stan med, då jag JÄMT ska peka ut söta djur som jag ser.

Jag: Åååååh va söööööt!
Pappa: Var det en hund eller en kille?

Det kommer att bli en dansk-svensk gårdshund, som vi kommer köpa från en av mammas vänninor som är hunduppfödare. Förhoppningsvis blir en tik preggers nu, och så föds valparna i Februari. I så fall kan vovven vara klar att flytta hem till oss i April :))


Kommentarer
Postat av: stajn

åååh vad mysigt!!! :)

2011-12-20 @ 20:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0