Idag har jag och pappa krigat på stan. Armbågar är nyckelordet när det gäller att klara sig julshoppingsdjungel. Alla ska fram, och alla ska fram först. Efter dagens shopping kan jag pricka av julklapp till mamma, pappa, faster, farbror, och pappas lady. Kan även pricka av två julklappar till mig själv hoho!

Imorgon blir det plugg och sedan Breaking Dawn på kvällen. Trevlans! Taggar sönder till lördag! Först släktgos hemma hos mamma och sedan ska jag och Malin flyga hela kvällen. Tiesto, let's go! Det BÄSTA med Tiestos spelning är att ALESSO kommer dit!!! Aaaaa! Come around hear the sound boy you make my heart pound!


Kör Alesso denna kommer jag kissa i brallan kan jag säga.

Kommentarer
Postat av: Camilla

fill me up, bring me down, when i hear your sound

2011-12-16 @ 01:11:42
URL: http://kissthentell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0