Julafton var helt underbar. Fick jag välja skulle jag vilja ha middag och mys med släkten en gång i veckan! Juldagen var även den helt magisk. Min pappas sida av släkten är omedvetna ståupp-komiker. Dom kläcker ur sig så mysko kommentarer ibland! Exempelvis föreslog min faster att om man vill ta livet av sig på ett dyrt sätt så kan man äta saffran. Hon uppmuntrade även arsenik, i uppiggande syfte. Hon är verkligen one of a kind, min faster!

Min fina nya älskling


Efter julmat och mys den 25e så åkte jag hem, och så kom Denise och Petra dit! Förade, och sedan tog vi en sväng in på Moda för att hälsa på snygga kompisar! Efter Moda mötte vi upp Amelie och tog oss till Wooken. Nästan alla hockeymumsisar var där! Åh! Vi trivdes väldigt bra kan jag säga :)



Efter det hamnade vi tillslut på Solidaritet där vi dansade och drack goda drinkar! Efter det blev det White, fast vakten var en mean bitch så det slutade med att vi packade ihop för kvällen istället. Meeeeen så får jag ett samtal från Nils, han utlovar Fireball och jag kommer springandes till Laroy! Hade väldigt trevligt på Laroy också, mötte en hel del bekanta där! Kvällen blev väldigt väldigt bra!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0