Haft en helt perfekt fredagskväll med pappa. Vi tog en sväng ned i Hötorgshallarna, och det är min typ av himmelrike. Provsmak på goda ostar, färsk fisk, bra köttbitar. Ah! Fick med oss bröd, två ostar, hummer, små skaldjursbakelser och stora gröna oliver.



Efter middagen blev det bio. Breaking Dawn var bra! Tror att jag insett att jag egentligen inte tycker supermycket om filmerna. Bara sett varje film 1-2ggr, jämförelsevis med Harry Potter har jag sett varje film typ en miljard gånger. Men jag gillade pt1! Tyckte att den levde upp helt okej till boken, så har positiva förväntningar på pt2.

Nu ska jag sätta på nån film och försöka sova. Ska Skype-dejta med Sturken kl 10, need some beautysleep for my Turk på burk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0