Hallåsan! Gårdagen spenderades med jobb, en kortis förbi Skeppsbar och sen på fest/efterfest hos Goffe! Mycket trevligt! Jag "såg" filmen Zombieland för första gången, tyckte att den verkade väldigt bra! Kunde inte riktigt koncentrera mig mitt bland diskussioner kring George Bush, döttrars första pojkvänner, kameravinklar och sånt. Runt 13.30 kom bror och hämtade mig, och så åkte vi på fika hos kusinKim och busade med Lina som har fyllt 1 år! Hur gick tiden så fort? Fattar nada. Hon blev sjukt glad för sina presenter som hon fick. Eller, egentligen mer glad över snöret och pappret, MENMEN. Så länge hon skrattar och är glad är vi nöjda. Hon flåsar och andas häftigt när hon blir exhalterad, så underbart söt är hon, min lilla gris!

GRISEFISE ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0