Ledig idag! Superskönt! Sov länge idag, tror det är bra för förkyldningen. Haft jätteknasiga drömmar inatt dock. Kollade på "Batman - The Dark Knight" innan jag somnande, så förväntade mig läskiga clowndrömmar, men nej. Jag har drömt om Ben & Jerrys. Hela natten! Jag och ett gäng okända tjejer diskuterade favoritsmaker, och sen var det som att vi badade i glass. Efter det var vi i en stad byggd av glass, men allt smälte och det blev kaos. Haha, så jäkla konstigt!

Imorse var det också konstiga drömmar/tankar. Jag ska släppa in städerskan hos mamma imorgon kl 09.00, så när jag vaknade så tänkte jag att det var Fredag idag och fick lite panik. Sen somnade jag om, vaknade och trodde att jag hörde städerskan. Helt snurrigt i bollen!


Kommentarer
Postat av: Camilla

elin och glassfabriken - the movie

2011-12-08 @ 13:52:10
URL: http://kissthentell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0