Extremt trevligt arbetspass igår! Fick jobba tillsammans med en ny tjej som är helt underbar. Team Alice! Derbyt gick väldigt bra tycker jag. Stod på AIK:s klacksida, och alla var snälla och gulliga!


Polisen chillade lite innan insläpp


Efter jobbet stod utgång på schemat! Stämplade ut strax före 23, och var på Skeppsbar nått före 23:30. Strax efter tolvslaget for vi till Sturecompagniet. Nedervåningen var helt sjukt fullproppad. Antar att ryktet om den grymma rnb/reagge/hiphop musiken har börjat sprida sig! Vi svängde våra lurviga på övervåningen istället. Kim lyckades som vanligt fånga killars uppmärksamhet, oh she got the moves! Sjukt roligt scenario när en av killarna bestämmer sig för att bjuda oss på öl, med tanke på att Kimsi är nykterist haha!!

Som hon shottade igår!! Fanns inget stopp på henne!!



Efter Sture blev det Hells! Jag älskar Hells så mycket! Underbar lokal, alltid bra dj:s och vettiga människor (för det mesta). Vi hamnade i Ljusrummet där det är sommarinspirerat med massa badbollar, solstolar och en plastdelfin haha. Åh va jag älskar Hells!

Frida, Denise, Camilla och Dolfy!




Vi var kvar länge på Hells, och vid 4 fick jag sms om att möta upp massa hockeymums-killar på White så då drog vi dit! Meeeeen det tog en stund att komma dit, så när vi kom hade hockeymums redan gått buhu. Sjukt trevligt avslut iaf! Vi slapp inträde så det var bara in och röja dansgolvet direkt! Untz untz!

Landade i sängen 05.17 efter en skön promenad hem. Bra kväll♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0