Den här vita månaden går ju kanonbra, fast tvärtom! Jag bara dricker och dricker och dricker. Har nog inte rätta viljan just nu. Hursom! Igår var jag ute med Carro, Johanna och Stina! Det var en sjukt bra kväll! Några ytterst oklara grejer bara:

x Jag tappade bort Carro och Johanne på White, så jag hängde med Soran Ismail istället

x Soran kallade mig Ebba hela kvällen. Jag upplyste honom typ 10 gånger att jag heter Elin, men han fortsatte kalla mig Ebba. Haha så jävla fult namn; Ebba.


x Jag smet fort som fan in i en taxi när jag insåg att jag var påväg att bli ett hemsläp

x Jag kom hem, hittade inte min telefon. Pappa vaknar, och jag börjar gråta haha. Så låg telefonen i min ficka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0