Hade den bästa lördagen igår! Först var det släktgos hemma hos mamma. Fyfan vad jag älskar lilla Lina! Hon säger "tack tack" hela tiden, så gullig. Igår när brorsan skulle lyfta upp henne log hon stort och sade glatt "nej nej!" haha! Roliga unge!

När släkten gått så var det bara mamma, Victor och jag kvar. Sjukt mysigt. Saknar verkligen att bo med honom, ibland. Saknar radhuset i Tyresö, katterna, Ida, mitt gamla rum, skogen, Cosmos och Douglas.. Nu blev det nostalgiskt här! Sjukt mysigt att hänga igår iaf. 70-tals disco! När klockan började närma sig 17 skjutsade Victor mig till Oxid, var jag mötte upp underbara Malin. Vi hängde med Sara som uppskattade sällskapet då stället var helt tomt! Efter det drog vi till Imperiet och hängde med Malins kusin Micke. Efter ytterliggare någon timma drog vi till Globen. Vilken sjuk känsla det var att kliva in i arenan och se hela golvet fyllt med dansande människor! Love that shit. Kul att hälsa på alla människorna i baren också! Det är verkligen ekonomiskt att vara kompis med bartenders förövrigt. Billigt och bra!

Vi hade en historisk kväll! Jag fick hångla också så jag är nöjd! 

Malin igår: Jag blir så full när jag är full!


Smygfotade Alesso i vipen. Längst till höger står han. Starstrucked! :)

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0