Idag har jag och Camilla passat 25st vilda busungar! Pappas söta kollega hade födelsedagsmottagning i Grillskas festvåning, och nästan alla gästerna hade med sig sina barn som vi då fick underhålla medan de vuxna umgicks. Det gick väldigt bra, och det kändes tryggt att någon som har stor erfarenhet av kids var med mig! Alla barnen var väldigt snälla, och dagen gick väldigt fort! Jag satt och ritade lite med en Fanny på 5år, och när jag visade henne vad jag ritat så bara tittade hon på teckningen och suckade haha! Det var uppenbarligen den fulaste teckningen hon någonsin sett. Barn är så roliga!


Efter att barnen ätit mat så ville dom titta på film. Det var åtminstone 10 helt knäpptysta minuter, sedan blev blev det tillbaka till pussel, lego, färgläggande, kurragömma och hopp i trappor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0