Jobbade till ca kl20 igår. Åkte hem och tänkte ha en mysig hemmakväll med mig själv, rawr. Men icke!!! Stina lockade med att vi skulle ut och Wooka woooka eeeoo! Så det var bara att snitsa om till partyhumöret och på med kavajen! Det blev en riktigt bra kväll♥ Wooken var bra som vanligt, lite mycket folk men så är det ju alltid. På Oxid så blev vi väldigt väl omhändertagna på alkoholfronten. Sen helt plötsligt så dök en gammal vän upp! Jättekul! Så vi hängde med honom och hans kompis, och senare kom även Matilde och Ella. Begav oss senare mot Berns. Jag och Stina hittade två människor i Kungsträdgården som hade sex, kul för dom! Vid 3 var det dags för hemgång. Jag träffade på en annan gammal vän påväg hem, blev i stort sett indragen på Hells och hälsade på lite andra bekanta ansikten. Seeeeeen gick jag hem och åt tacochips och guacamole. Bästa. Bra kväll!

Nu blir det jobb. Ha det!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0