Först och främst; Värsta bästa mysmiddagen hos storebror igår!♥

Nyss hemkommen från ett spinningpass som jag gick på HELT SOLO! Det är bland det tråkigaste jag vet; att träna ensam. Jag svettas hellre i sällskap, helst i sällskap av mamma. Men hon svek mig idag buhu! Jaja, det gick så bra ändå. Trampade på bra i takt till afrikansk musik.  

Idag har varit en stressig dag på redaktionen. Som castingassistent är det upp till mig att se till att vi har tillräckligt med folk inför varje audition och varje inspelning, hålla koll på namn, sortera folk i Excell, ringa och telefonintervjua deltagare och lite andra småttochgott-arbetsuppgifter. Är dessutom på plats för att avbelasta de andra fyra castarna, så folk är ju inte speciellt blyga med att be mig om hjälp, men jag tycker faktiskt att det bara är roligt (än så länge ehe). Det blir lite stressigt ibland, men för att citera min förra projektledare på Baluba: "Det är bara TV, inte hjärnkirurgi".  Så jag tar allt med en nypa salt!

Imorgon blir det en låååång dag. Ska möta eventuella deltagare bland annat. Spännande spännande! Förhoppningsvis avslutas onsdagen med ett besök på Oxid och Spit, woop woop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0