Jag trivs med 9-17 jobb! Hört många säga att "de aldrig skulle passa med att jobba 9-17", men jag kan lixom inte riktigt hålla med om det. Jag trivs med rutiner. Har alltid trivts på kontorsmiljö, probably eftersom jag alltid vistats i kontorsmiljö hos pappa sen jag var en liten plutt. Jag ser upp till pappa - pappa jobbar på kontor - jag vill göra som pappa gör - yadayada.. Barnpsykologen inom mig har talat.

Enda minuset är att jag fått ett sprucket blodkärl i ena ögat haha. Inte stort alls, synns knappt, men det finns där! Undrar om det beror på att jag stirrar på en dator dagarna i ända, eller om det kanske är brist på sömn. Kanske beror på smink? Don't knoooow!

Just nu ligger jag hemma och väntar på pappsen. Skulle egentligen gjort ny hårförlängning idag men frissan smsade i sista sekund och avbokade min tid gaaaaaaaaaaaaaahhhhhh. Får väl gå korthårig ett par dagar då. Morrrrrr

Kommentarer
Postat av: Punz

Hahaha working 9 to 5 miss dolly ;)

2011-08-31 @ 23:15:05
URL: http://www.punz.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0