Hemmakväll i fredags, god mat och ett glas rött med pappa. Somnande innan 22.30 (!!!!).

Hängde med Ida på lördagen, åååh mysegose! Ida är verkligen som en Norrlands Guld för mig - "När du vill vara dig själv för en stund". Så very good times!♥ Senare frammåt kvällen så var jag, pappa och pappa Ahlfors på brorsans match. Mitt i regnet, men det var kul ändå. Bra match! Efter det åkte jag och pappa ut till landet och hade Alfapetskväll med bonusbror och bonusmor. Jag fick nästan till ordet "Nazgul", det hade ju varit klockrent haha! Somnade till en stjärnfylld natt, extremt mysigt.

Söndagen har spenderats i solen på landet. Chilldag, lixom. Nu kommer helgen avslutas som den började; God mat och ett glas rött med pappa.

Ha det! ♥



Kommentarer
Postat av: Camilla

hmm.. nu blev jag jättesugen på rödvin... dumma dig

2011-08-21 @ 20:51:26
URL: http://kissthentell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0