Jag skickade ut en ansökning till produktionen av Sveriges Mästerkock på Meter TV i början av sommaren, och i förra veckan fick jag svar om att de fyllt alla platser men att de fortfarande var intresserade av mig (hihi♥). Jag blev refererad till en annan produktion. Fick ett samtal igår, angående om jag var intresserad av att komma på intervju. Hells yeah, sa jag. Kom nyss hem därifrån, och jag är fr.o.m imorgon Castingassistent vid inspelningen av The Weakest Link. BARA SÅDÄR LIXOM!! Min första dag är imorgon!! Fan va glad jag ääääääär :D :D :D :D :D ♥♥




Kommentarer
Postat av: Ida-Maria

Coolt!! Grattis! :D Anna är nog stolt över dig! ^^

2011-08-17 @ 11:42:55
Postat av: Sara

men vad leker du för stekarliv??? Grattis som fan du får berätta allt när vi ses :D Och orup va king ;)

2011-08-17 @ 21:25:37
URL: http://svisch.blogg.se/
Postat av: anna nordlander

grattis, shit vad häftigt!

2011-08-18 @ 10:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0