Dagen började med parkhäng i Vitabergsparken med massa snygga!
Picnick, vin, cider, öl, goda vänner.





 Runt kl19 begav vi oss mot Skeppsholmen och såg två grymma konserter! Först sexiga Timbuktu. Han shakade ass som aldrig förr! Sen var dags för Hoffmaestro som sänkte hela Skeppsholmen! Vilket drag! Kärleken för Hoffe växer verkligen bara mer och mer när man ser dom live. Så mycket kärlek! Jag älskar alla danser som dom kör, och när sångaren Jens pratar med sin breda stockholmsdialekt! "Hajjar ni va' ja' vrålar om??" "Gänget, vi måste surra lite". Haha love it!



Efter konserten rörde sig några av oss mot Spitfire för lie häng. Sedan blev det spring lite hit och dit innan alla slutligen kände att det var dags för hemfärd. Påvägen hem så träffade jag bror och ett gäng av hans vänner! Så jag hängde med dom till Amba! Hans kompisar är så roliga. Två stycken i gänget som jag inte träffat förr trodde verkligen inte på att vi var syskon haha. Toppenkväll på Amba!

Kommentarer
Postat av: Kimonoh

sa ni hej då till min grek då?

2011-08-28 @ 21:04:58
URL: http://kimonohs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0