Hängt i Tyresö idag. Först en snabbis hos D&P och sedan med Kimpa♥ Satt ute i regnet (fast vi satt under tak såklart), åt lunch och kollade sen på en svartvit deckare från 1960, som faktiskt var ganska rolig! "Slyna!". Skratt är livets medicin, var det någon som sade.

Imorgon ska jag fika med Nicole, vilket ska bli värsta mys! Fick för mig att jag skulle jobba imorgonkväll också, men det var bara jag som blandat ihop datum. Däremot blir det kvällsjobb torsdag, lördag och söndag. På torsdag intas Annexet av Don Omar, mer känd som Danza Kudoro-killen! Typ! Ska bli ganska fett ändå! Om det inte blir så att jag blir placerad på hovet, där det är träningsmatch för DIF.. Håller tummarna för Don Omar. Vi får la se! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0