Igår kunde jag packa ihop på jobbet redan kl12. DEEEET kändes jävla bra ska jag säga! Köpte med lunch, åkte hem, på med bikini och så hängde jag i solen på takterassen ett par timmar. Lite senare kom mamma hem, då åt vi lite glass och bara myste. Sen åkte hon iväg till Gotland den lyxliraren! Vid 18 var det dags för middagsmys hemma hos Sara. Även Filippa var med, himla trevligt! Pasta med gravad lax, stekt lax och kräftstjärtar, mmm! Efter middagen tog vi en sväng förbi Kim och åt tårta, wiiiee! Runt 22 traskade jag upp till brorsans lägenhet, där kvällen avslutades med ett par Solsidan avsnitt och lite chirre.

En helt perfekt torsdag! Tack babes♥


Och massa grattis igen sexy! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0