Blir så tråkigt för er att läsa ett långt utdraget inlägg om vad som hände igår, så tänkte punkta upp några godbitar om kvällen istället!

x Var på Bryggan och förade med Elle, Alina, Mickis och Josh. Var ju vårt stammiställe när vi precis fyllt 18, men inte varit där på hur länge som helst. Nostalgi! <3

x Alltid lika kul att lära australienare prata svenska! Kvällens ord: Snopp

x Josh fick oss alla att gå runt och säga "Maa maaaaaaan!" hela kvällen. Underbart!

x En snabbis in på Marions och Spitfire och hänga med de bästa! (Förutom Kimpa, åh vad jag saknar dig)

x Åkte gratis med Taxi Stockholm! Riktigt dum grej att hoppa in ensam tjej i en taxi när chauffören precis sagt att jag inte behöver betala, fy dej Elin. Han stannade utanför Ego, och så tog vi en cigg i hans bil hahaha. Med rutorna neddragna! Världens snällaste chaufför! 

x Tequila kl 02.35 är inte världens bästa idé 

x Kyssa DJ:n däremot var en bättre idé

x Träffade Dala och company, skoj! Stackars Craas fick hjärnskakning. Inte så oväntat dock!! Klantis

x Carro för över pengar från sitt sparkonto så att hon kan bjuda tillbaka en shot till mej. Det vara alltså värt att ta pengar från sparkontot för att vi skulle shotta. Carro prioriterar helt rätt!!

x Trodde att vi skulle till White runt treslaget, men vi hamnade på Lobby istället. Blev jättebesviken, ville ju till White o träffa hockeymums. Blev ändå nekad i dörren på Lobby så det var ju lugnt hahaha

x Satte på TVn på ganska hög nivå, i samma rum som pappa låg och sov i.

x Koka 1L thaisoppa kl 04.30 är najs. Häll i morötter, svamp och potatis. Ivar ringde under tiden, men jag tyckte att soppan var viktigare. Bra Elin, du är en fin vän du! Sen när soppan var klar så smakade jag bara pyttelite, sen somnade jag.

x Stort tack till pappa som alltid ställer upp, oavsett vad det gäller. Smått eller stort. Imorse pysslade han om mig när jag mådde lite dåligt. Kokade kaffe och fixade ägg till en slagen hjälte♥ 


AND THAT'S HOW THE COOKIE CRUMBLLLLLES!


Kommentarer
Postat av: emelie

låter som om du hade en AWESOME kväll ;)

2011-04-05 @ 20:03:12
URL: http://emeliewallins.blogg.se/
Postat av: Kim

varldens basta kvall! saknar dig med! har redan sagt det, men anda!

SAKNAR DIG! kaaay?

2011-04-08 @ 11:52:18
URL: http://eclecticwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0