Har haft en mycket fin dag med Sara
Strålande sol, lunch och massa prat. Idag blev det speciellt mycket prat om framtida studier. Det är så mycket att fundera kring innan man bestämmer sig, men samtidigt så ska man nog bara lita på magkänslan. "Tänk med magen", så säger pappa jämt. Så jag har altså hittat MIN utbildning, verkligen helrätt, men den är i Borås... Just nu känner jag att det spelar ingen roll, det är såå värt det. Den är EXAKT det jag vill jobba med. 180hp, såldes 3 år. Efter 160hp poäng basår(samt en termin praktik) tillges man en högskoleexamen i Offentlig Förvaltning och kan avsluta sina studier om man vill, men man kan också välja att fortsätta studierna med en inriktning mot informatik eller företagsekonomi samt kombinera med utlandsstudier. Dröm!

Anywho, nu ska jag och mamma dra och svettas lite på gymmet. Hade!


Kommentarer
Postat av: Kim

Borås? BORÅS?! Kvinna, tig!

2011-04-18 @ 22:00:33
URL: http://eclecticwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0