Hei Blokkhen. Igår var jag full. Och glad. Och hade en helt fantastisk personalfest! Det kan ju lixom inte gå fel när man omges av underbaringar som man mår bra av♥ Dans, skratt, körslag, mata chefen med salta pinnar. Ja det var en riktigt bra fiesta med andra ord.

Runt 02.30 styrde vi skeppet mot Spitfire och härjade där i en kvart typ. Kul ändå! Jag var sjukt odräglig när dom stängde dock, satt kvar och smuttade på min cider och ville typ inte gå. Haha. Hatar när folk gör sådär, så fy på mig själv. Efter att Spitfire stängt åkte Sturk, Kim, Stoffe, Nico, Ivar, Tim, Markus och jag hem till Markus. Där bjöds det på öl och kebab, SÅÅ JÄVLA BRA!!

Kvällens höjdpunkt nr 1: Öl och kebab hemma hos Markus klockan fyra på morgonen
Kvällens höjdpunkt nr 2: Lutar mig bakåt i tron om att det var en vägg där, men det fanns ingen vägg och jag faller rätt ned i ett badkar hahaha

Sen gick jag hem. Klockan 08.15. I flipflops!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0