Satt och hade det helt fantastiskt bra i solen på Snaps med Kim, Johanna, Hannah och Charly♥ Några glas rosé och en solbränna senare så drog vi oss mot Kungsträdgården före lite glassätande. Mjukglass med nötkross, nom nom! Efter det åkte jag hem för ett klädbyte. Invigde en nyköpt leomönstrad klänning och mina svarta snygga heels! Jag och pappa tog en taxi till Rival och drack några glas Prosecco. Rullade vidare till en italienare på Söder, Portocervo, där vi mötte upp mammsen, bror och Kristin!♥ Hade en helt underbar kväll, mycket mat, mycket vin, mycket trevligt sällskap! 

Imorgon ska jag firas ännu mer, släktkalas på dagen och grillmiddag på kvällen med snygga tjejer och sedan utgång! Och jag ska handla på systemet för första gången hihi! :D

Jag Sturk o Charly! Jag var barbent!! Sommar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0