Fyfan vad jag mår som jag förtjänar idag. Blir helt ärligt så sjukt inspirerad och lockad av Kims nyktra livvstil en risig dag som denna. Blä. Kul hade vi igår iallafall!! Mysig lunch på en uteservering i Tanto, middag hos Hannah, uteservering på Medis, bowling på Marions (DET GICK SKITBRA FÖR MIG!! Jag är Drottning av Skruvarna) och avslutade med MASSA sprit på Spitfire. ÖööÖöÖöööööÖöööhhh....

Nästa vecka blir det utgång tisdag, torsdag, fredag och kanske lördag. Ska ta det riiiiktigt sparsamt med alkoholen.

Idag ska jag städa lite hemma, sola, köra lite hemmagym och sen kolla på King Kong kl 19. Upp och jobba tidigt imorgon. Hadebra, det ska jag!♥


Charly, jag och Kim på Bara Ute i Tantolunden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0