Såhär ser alltså min anmälan ut just nu.

Prio 1 känns verkligen helrätt för mig, och jag gillar att den har praktik. Jag har faktiskt en super praktikplats just nu (som jag inte utnyttjat) hos ett företag som arbetar med att utforma texter åt andra företag, men jag vill verkligen plugga i vår. Så på så sätt kan jag kombinera den här perfekta praktikplatsen med en kurs. Känns superbra, verkligen.

Prio 2 är som det syns på HP en kompletterande kurs i Matte C. Jag vill verkligen inte plugga matte på C3L/Komvux, för jag tror att jag kommer plugga ett tag framöver, och jag vill verkligen inte kvoteras in i en mindre sökgrupp när jag söker. Det har jag lixom inte råd med.

Prio 3 är på halvfart och sträcker sig därför under 1 helt år. Kursen är i sig som en praktik, och jag får möjlighet att följa ett företag/organisation under ett helt år.

Prio 4 är ett 3-årigt program som jag tycker låter intressant. Inte intresserad av att plugga det nu, men söker för att se vad jag har för chanser.

Prio 5 har jag inte behörighet till, ska ta bort den.

Prio 6 är fortsättningen på den kurs jag läser nu.

Sammanfattningsvis kan man säga att jag är intresserad av att jobba på en kommunikationsavdelning på ett företag/organisation i framtiden. Kommunikationsdirektör är väl drömtiteln; att ansvara för ett företags hela kommunikation, högsta hönset. Jag vill jobba med att marknadsföra företag i media, inte främst genom köpta annonsytor utan även genom oberoende parter som tidningar, radiointervjuer, nyhetsredaktioner etc. Känns bra att jag har ett spår just nu, ett mål. Kanske kommer ta flera år innan jag hamnar där jag vill hamna nu, men jag ser vägen dit som positiv. Sakta men säkert börjar det gå upp för mig att jag är vuxen, haha. Sajk. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0