Bild från i lördags!



Hej alla fina. Jag har suttit hela morgonen och försökt få ihop mitt skolschema med mitt jobbdchema. Jag kommer lixom ha 4st olika skolscheman den här terminen, och som jag nämnt tidigare så är det riktigt chill schema just nu, men det kommer ändra sig efter september. Så jag måste sitta och jämföra alla mina scheman med Globen/Hovet schemat och försöka få ihop det. Vill verkligen jobba så mycket som möjligt i höst, så försöker boka in mig på så mycket jobb som möjligt! Just nu finns det 34 event på Globen, och om man ska räkna lite slarvigt så innebär 34 jobbtilfällen ungefär 30.000 (34 tillfällen x ca 7timmar x100kr/timma plus OB-tillägg & Semestertillägg minus Skatt = 32.000)
och dom pengarna vill jag gärna ha!


Nästa event för mig blir Ozzy Osbourne! Rätt tufft, hoppas han säger nått kul.





Kommentarer
Postat av: En tjock katt i en smal värld

Sv; Jo det är synd att det är så dålig kvinnosyn där nere, det är det som gör att jag inte är så sugen. Min mamma var där och har berättat en del obehagliga saker hon såg och var med om när hon var där. :O Man får lära sig slåss, haha!

2010-09-06 @ 16:59:14
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0