Åååh va spännande matchen var igår! 1-0, 2-0, 2-1, 2-2 och sådär fortsatte det tills slutet som blev hela 5-2 till AIK. Kul, verkligen! Jag jobbade på AIK sidan så jag hade bara trevliga och glada kunder hela kvällen. Det här normala "men varför då?" eller "gud vilken korkad regel" slapp jag hela kvällen! Det var mer såhär ungefär "Okej va synd, men det går bra". Kunderna blir glada om deras lag leder! Aik har lixom väntat 10år på det här, så kul för dom att börja med vinst mot Dif. 
 
Dock kan jag ju säga att det inte alltid är kul att va personal på plats. Två gånger behövde vi stänga ned hela kiosken och låsa in oss för att det blev upplopp precis utanför oss. Folk slogs så mycket att dom dunkade in i vår jalusier och vår dörr. Vi hörde glas gå sönder hela tiden. Förstår inte hur vissa supportrar tänker ibland asså. Men det var ganska mysigt att vara inlåsta 4 pers, vi myste och hängde lite först, sen kom Slavdrivar-Elin fram och satte alla i städarbete. Cola Norr har aldrig varit så fin kan jag lova!

Snodde en facebookbild från Johan som visar en dörr på Globen. På vår sida såg ungerfär 80% av alla glasdörrar ut såhär. Legendsbaren var helt trashad också. Normala supportrar gnaget har. Synd att själva laget får taskigt rykte pga dom idioterna.


Juste, polisen kom med brandsläckare fyllda med typ
tårgas/pepparspray och började spruta utanför cola norr
 


Kommentarer
Postat av: Issa

Många av AIK:s supportrar är ju bara pinsamma för klubben, förstår inte hur fan vissa beter sig.. Idioter! :S

2010-09-29 @ 14:40:31
Postat av: elin

Ja lixom det är ju inte alla som är såhär. Bara vissa idoter som ger hela klubben taskigt rykte. Synd, verkligen. :S

2010-09-29 @ 18:43:19
URL: http://elinha.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-29 @ 19:12:43
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0