Gårdagen var kanon! Jobbade, stressade hem och sen for jag iväg på middag/förkrök hos Matilde. Stressade helt i onöden, Chrippa var ju ändå en seg liten häst! Vi hade iaf väldigt trevligt, Matilde Chrippa David Stina o jag, och senare på kvällen åkte vi till Elin och Johannas 38-års kalas i Trollbäcken. Började väl lite segt, men sen vart det party. Så många man inte träffat på ett tag där, skoj skoj. Hade deeptalk med massa också, eller.. Ja folk hade deeptalk med mej. Jag var Dr Phil för kvällen :) Tappade helt bort tiden och behövde springa för att hinna med sista bussen till stan! Jag är så rolig ibland, fick för mig att en taxi hem från hötorget, det är typ 10min promenad hem, haha latmask lixom. Men det blev ingen taxi, blev en promenix och låg i sängen vid 04.00. Sen var det bara upp och jobba, tjiihoo va kul. Not. Eller lite kanske. Jobbar ju numera med Elli på lördagar, det är fan bäst!
Hon är en riktig guldklimp!
 

Chrippa och Tobbe, skitfarliga!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0