Skitkul utgång igår! :D Började på rockklubb med några av Denise o Petras arbetskompisar, mycket trevligt! Efter ett tag ville vi dra vidare, så på tolvslaget rullade vi iväg och skulle möta upp några killkompisar på Wok House. Vi köpte korv på vägen, och kom därför lite för sent för att få komma in på woken, men korven va fan värd det!♥ Efter det ville vår kära Paradise Parik att vi skulle komma till Lobby, så vi drog dit och han fixade in oss, jättesnällt! Petra fick säga tack, HEHEHE! :D

Vi hade skitkul på Lobby! Träffade på ett par killkompisar så vi hängde lite med dom, Gurra bjussa på shots  vår älskade mumsgubbe♥, och vi tog en dans med vår kära Jonas också hihi. Mycket lyckad kväll :)

Nu ska jag klä på mig, åka och väcka systrarna och så ska vi mysa under dagen. Hörde jag pizza? Ikväll kommer det några fler fina flickor också, ska bli mycket trevligt!


Rosa tjej igår!


Kommentarer
Postat av: Kim

jag och sturk fick förslaget att vi ska dansa med strippstångar varje efterfest! en full jonas är fan underbar <3

2010-10-17 @ 19:39:39
URL: http://eclecticwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0