Vilken jäkla utgång igår! Vaknade 9 imorse, rätt snurrig i bollen. Och hungrig! Jag är verkligen jättehungrig men vet inte vad jag ska äta. Pappa har fyllt kylskåpet men jag kan inte bestämma mig vad jag vill ha. Livet är så jobbigt.

Aja, åter till gårdagen. Det är ganska kul att tänka på början och slutet av en utgång, såhär dagen efter. I början åt vi middag och drack lite vin, lugnt, trevligt, mysigt. I slutet var vi på en av stockholms röjjigaste rockklubbar, Anchor, haha och dansade med några britter! ^^
Var på Harrys för första gången igår också. Jag har hört blandat om Harrys, vissa hatar medan andra älskar det stället. Har sagt det förr och säger det igen, spelar ingen roll egentligen var man är så länge sällskapet är på topp! Harrys har ju iaf ovanligt trevlig personal, det är ju underbart. Det var 20kr inträde, och jag ville lämna in jacka och en stor väska också men hade bara en tjuga. Fick lämna in allt gratis. Och bartendertjejen var skittrevlig. Det var ju absolut majoritet killar väl där inne, så jag och Elle blev uppvaktade hela kvällen heheheee. Vi fick svingoda shots av en dude, röda var dom och smakade hallon. Åh mums! Sen hängde jag med två snyggingar som skulle lura en annan kille, jag blev indragen i den där bluffen, och blev lite förvånad över mig själv! Bluffade på riktigt bra faktiskt, jag som egentligen inte har något pokerface alls. Hade varit tillsammans med en av killarna i 3 år, och han utbildade sig till att bli arkitekt och han tjänade 40.000 efter skatt på sin praktik(helt ologiskt haha). Och jusste jag jobbade som PT, alltså personlig tränare på ett gym hahaha aa tjena lixom. Men han köpte hela bluffen, haha! Senare på kvällen så drog vi vidare till Anchor och hängde där ett tag. Jag kan ju pricka av en del rockklubbar nu; Medusa, Harrys, Anchor. Haha.
Breaking the law!!


Kommentarer
Postat av: Kim

harry's is the shit! fast har inte varit där på aslänge :/

2010-10-29 @ 17:31:29
URL: http://eclecticwords.blogg.se/
Postat av: Sara

Åååh, saknar Harry's. Får ju bara vara där i veckorna dock.. när jag fyller nitton i december blire kalas där ;D

2010-10-31 @ 12:52:12
URL: http://svisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0