Kom nyss hem från le gym, fett duktig tjej!!!
Har massor att fixa med under dagen, mest plugg. MÅSTE verkligen bli klar idag, för i helgen finns det verkligen ingen tid alls. Ikväll blir till att testa Niklas nya place, Sev7en. Kan bli hur bra som helst! Imorrn jobbar jag i cafét, börjar tack o lov inte fören 11.45 så kommer inte vara helt död förhoppningsvis. Efter jobbet blir det utgång igen, hehe. Några Rhodos-kompisar som oxå har egen klubb, så vi ska dit o testa. Carro kanske hänger med också, yeey! På söndag ska jag på släktfika. Kommer va lagom bakis känner jag, menmen! Tårta, kakor, bullar.. blä inget man vill äta dagen efter.. Aja! Nu ska jag plugga vidare här, kul jul.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0