Hoho. Har jobbat på cafét idag med en ny tjej, hur trevlig som helst. Ska jobba varje fredag 12-18 nu framöver, känns skitbra! Har pratat med chefen om hur jag vill att mitt schema ska se ut, och det blev precis som jag ville. Känns jätteskönt, vill inte  jobba för mycket på cafét, men vill inte sluta heller så jag har 1 dag i veckan och 2 dagar i veckan, varannan vecka. Kanon! Hoppas att dom inser nu att dom behöver anställa fler, dom har ju litat på att jag o Elli ska jobba jämt men det kan vi ju inte. Louice är mammaledig, och Hannah ska sluta.. Tråk! Så det behövs verkligen mer folk. Nån som känner sig sugen eller? ;)
Själv är jag sugen på att skaffa ett extrajobb med lön som är enligt handelsavtalet, är förjävla trött på restaurangavtalet. Helt okej timlön, men sämst OB. Vi pratar om det då och då i butiken, om att vi i cafét sliter mer än de i butiken, och ändå är det dom som har bättre OB och därmed bättre lön.. Helt ologiskt. Anywho, nu ska jag fortsätta kolla på fan en av vääärldens bästa filmer, Greven av Monte Cristo♥

Okej trailern är skittöntig, men filmen är svinbra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0