Ser verkligen fram emot de kommande dagarna på denna vecka. Imorgon blir det utgång med Elli från jobbet, ska verkligen bli skitkul! Jag har bestämt att vi ska på woken först, och hon har bestämt Harrys sen. Har aldrig varit där, men senast jag var på rockklubb så hade vi skitkul så det blir nog bra det där!♥

På torsdag ska jag på kursavslutning för en av delkurserna, känns hur skönt som helst. Efter det ska jag vara hundvakt ett par timmar åt Codys lilla valp(aaaaw!♥), och sen kommer Ida på snabbesök hos mig en sväng, myyys♥ 

På fredag blir det jobb i cafét hela dagen, kanske inte världens bästa fredag men men.. Pengar!

På lördag blir det babyshower för min fina jättegravida kusin!♥ Efter det blir det jobb ett par timmar på globen.

Och slutligen söndag så blir det bio med Denise och Petra, skräckfilm. Kommer typ dö..!!!!
Bra vecka :-)


Kommentarer
Postat av: Niklas

Och på söndag är det DJ Challenge :D.

2010-10-27 @ 00:17:53
Postat av: emelie

elin, hassle på medis debaser på fredag och åldersgränsen är 20. Skjut. mig.



utång lööördag ellä? :D:D

2010-10-27 @ 17:46:42
URL: http://emeliewallins.blogg.se/
Postat av: Kim

när har du tid för katten då? :(

2010-10-28 @ 02:16:20
URL: http://eclecticwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0