Igår när jag kom till jobbet så klev jag in på ett Globen som var fylld med små rockare i 14års åldern som var klädda i randiga strumpbyxor, punkiga frisyrer, ritade kajal-stjärnor under ögat - oh yeah Globen var invaderat av emos. Det var nån rockkonsert i Annexet, typ Bullet for my valentine. Not my cup of tea, men man är ju olika. Tycker om jobba i Annexet hur som, känns levande att vara mitt i konserten och så har man ju fri sikt på ögongodis hähäähäh...

Igår efter stängning så var det rally inne i globen kan jag lova. Fyra pers på en gul typ eldriven truck, yeehaaa! Jag höll på att dö dock, vår chaufför tvärnitade helt osmidigt. Han sa att han har körkort för att köra den där saken men jag och Kim tvivlar på det!! Efter det tog vi coola hemliga vägen ut ur Globen och så gick vi mot Hotellet. Jag var jättesugen på afterwork, men hade räknat med att sluta jobba runt 21, dra på afterwork och dra hem runt 00.30. Istället stämplade jag ut runt 00, och då tog tankar om dagens skolgång över. Buuhuu... Jaja, surkärringen inom mig hälsar att man kan ju inte ha kul jämt, man måste ju göra lite nytta också här i livet!! Blä.


Kommentarer
Postat av: Kim

stoffe är livsfarlig! och superhemlig utväg var ascoolt! hihi

2010-11-18 @ 06:47:24
URL: http://eclecticwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0