Igår fyllde världens bästa Johanna 19år! Vi firade hemma hos henne i Trånkan, körde "Lambo" och sånt där, fyllde upp födelsedagsbarnets glas hela tiden, och tyvärr så söp vi henne under bordet lite för snabbt så hon följde inte med på utgången. Men det var skitroligt hemma hos henne så jag hoppas hon är nöjd ändå!♥

Vi började på Soft Bar, och sedan blev det Patricia. Så jävla roligt! Riktig discokänsla över hela stället. Jag och Casade körde all in under discokulan när Rihanna - Only Girl kom, åh happy moment min favvolåt! Rätt mycket oldies på stället så Oscar och Rico fick hoppa in som min pojkvän lite då och då så då var det var ju lugnt. Annars tycker jag att det ändå fanns ett par snyggingar, det förväntade jag mig inte att hitta på Patricia. (Fördomsfull? Jag?) Vi va kvar till 05 och sen rullade jag hem, blev ris och bearneise inatt igen. Classic! Riktigt kul kväll!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0