Insåg nu att jag ska ju ut imorrn! Var helt inställd på att jobba och slöa hemma hela helgen. Hade glömt bort utgången lite... Det är Dj Challange Finalen på Café Opera, ett måste i höst känner jag och Johanna. Stockholms bästa Dj's på plats som tävlar om att vara den som levererar bäst, så aaaa det kommer ju bli sjukt drag. Tog mig en titt i spegeln och jag är blek som snö, suck. Så nu sitter jag här inkletat med b.u.s. Kan inte röra mig, men det är det förhoppningsvis värt imorgon. Och vad ska man ha på sig då... kläder kanske... blöö....
Nu ska jag fortsätta kolla på Armageddon, lördagsmys! ♥


Såhär brun o snygg vill jag vara! Eeeeeeh mmm!! Eeeeeeeeh, aa!!


Kommentarer
Postat av: Kim

hahaha eeh...MMMMHM

2010-11-22 @ 20:51:50
URL: http://eclecticwords.blogg.se/
Postat av: Ida-Maria

eeeeh aaa!! mmm! såå aaa! <3

2010-11-24 @ 18:20:37
URL: http://idasfuture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0