Hade ingen inspiration till frukost imorse, så jag lyxade till
det med en Spreso-frukost innan jag hoppade på bussen för att åka till jobbet, me likeeey!




Lugnt och skönt på jobbet idag! Fick stänga själv för att folk behövde gå tidigare, alla hade planer utom jag haha. I vanliga fall är det jämt jag som stressar iväg först för att jag är den med planer, men ikväll blev det bara en hemmakväll. Väldigt skönt! Efter jobbet möttes jag och papi upp på Åhlens Odenplan och shoppade lite, sen blev det middag på Banken.


En grej som vi köpte idag haha. I'm a nerd, can't help it. Ska se den nu♥




Ps. Jag har ätit maträtter med mozarella till frukost,
lunch och middag idag. Mozarella for president!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0