Jag tror dom flesta sett någon video med den här killen? Han är ju numera ett gott skratt för många, speciellt i USA. Han har blivit retad och mobbad för att han sitter och mimar (inte så jättesynkat!) till olika låtar. Keenan lider av en dödlig sjukdom som heter MPS-VI nånting, och den är obotlig. Man stannar i växten bland annat. Därför tycker jag att det är så fint på något vis att 50cent ställer upp i en video med Keenan! Lite sånt där nördiga-mobbade-killen-som-får-en-cool-kompis-och-sen-själv-blir-cool-scenario, typ. Jag vet inte vad jag svamlar om nu, jag tycker det är riktigt soft iallafall att 50cent ens bryr sig om att ställa upp för sina fans. Pluspoäng :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0