Tjohoo. Jobbade ett par timmar igår, och sen blev det ned till Hotellet. Blev ett stort gäng igår, mycket trevligt! Så jävla mycket skvaller just nu på jobbet alltså. Det finns inga hemligheter på globen haha! En efterfest hos Bruno blev det igår också. Kanonkul. Dock är jag stört trött idag. Somnade runt 6, halv 7 och vaknade av mitt alarm vid 10, snoozade till 12 och sen tog jag mig upp. Fan va jag är duktig. Sen dess har jag hunnit sola, hämta datorn och handlat mat, och nu ska jag plugga satan. Börjar få ihop tentan men den är långt ifrån klar, och måste blir klar senast imorgon på dagen för sen hinner jag inte. Det ska nog gå bra, jag tror på mig själv!

En liten alien♥




Nu ska jag plugga. Hare bra, heeeeeeej



Kommentarer
Postat av: Kim

höll mig vaken till halv tolv...däckade...sov till fyra! xD

2010-11-03 @ 16:41:02
URL: http://eclecticwords.blogg.se/
Postat av: anna

Jag tror jag skymtade dig i på Hovet i måndags! Kan det möjligen stämma?

2010-11-05 @ 00:37:26
URL: http://nords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0