Jag har bott i Vasastan sen jag var 14år, och jag älskar verkligen Vasastan. Läget är aldeles perfekt. Behöver man något så finns ALLT runt hörnet. Gångavstånd hem från krogen, det är ju sjukt nice. Något som jag tycker lite extra om är Observatorielunden och Vanadisparken, två mysiga parker mitt i betongen, det ger lixom lite kontrast till allt grått. Hursomhelst, jag är sugen på att flytta. Sitter jämt inne på Vasastansmaklarna.se och kollar, och hittar jämt massa 1or och 2or som jag skulle kunna förvandla till något vackert!

Typ denna lilla underbara 2a! Skulle verkligen göra det bästa av ytan, inreda snyggt och mysigt, åååh jag vill ha...Länk till bilder


Bostadsrätt, 950kr/mån.
Utgångspris 1.995.000, buhuuu...

Har inte riktigt ekonomi till att ta ett lån dock, men man kan ju få drömma lite! :D


Kommentarer
Postat av: Kim

kommeru ihåg när vi satt i ditt kök och planerade att flytta hemifrån (16 år, jo tjena!) och hur vi skulle bo asmånga och asstort och ha madrasser i ett helt rum och en strippstång i vardagsrummet?



good times, good times indeed

2010-11-18 @ 06:47:00
URL: http://eclecticwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0