Hade en så fruktansvärt bra söndag igår!! Jobbade AIK matchen först, och sen blev det hotellet med Kimbanan, Sturk och Casado. Vi pimplade vin, sänkte ett par pira och så shots på det. Sjukt mysigt♥

Efter det så drog vi till Cafét där det blev ännu mer vin och ännu mer shots, skepp ohoj! Träffade på många bekanta ansikten också, mycket trevligt. Riktigt bra drag igår, Cafét kokade! Vi dansade loss där till strax före 4 och sen blev det hemgång, på nå vis. Vi skulle på efterfest, men det sket sig för Wille är en baizkårv. Tappade min lilla handväska nånstans på vägen också haha. Klant. Inga värdesaker förlorade dock. Eller jo min fickplunta.. fan min fina fina plunta. Nästan värt att gå ut i snöovädret och leta efter den nånstans på Birger Jarlsgatan.. Fast nä! Nej nu ska jag äta nudlar, mmmmmmmmums



Kommentarer
Postat av: Kim

jag hade kul ;D

2010-11-22 @ 20:52:04
URL: http://eclecticwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0