Har så ont i hela kroppen! Jag ramlade i en trappa på kryssningen, buhu. Blåmärken överallt, ont gör det! Men jag ä inte bitter, för vi hade så jävla kul utöver det! :D

10 frågetecken kring kvällen:
1. Varför vaknade jag upp i en hytt med 3 okända killar?
2. Tycker Johanna att det är fashion att klubba med tröjan ut&in och bak&fram?
3. Vem är Philip???
4. Vem var det som knackade på vår dörr hela jävla tiden?
5. Varför knuffade jag in Paradise-Patrik i vår hytt när Johanna låg däckad därinne?
6. Varför har jag spärrat våra hyttkort och hämtat ut 1 nytt??
7. Vad har Johanna köpt i baren för 250kr klockan 04.00?
8. Var är Saras BH?
9. Var är min mobiltelefon?
10. Kom Amanda överhuvudtaget av båten igår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0