Förstår att ni bara lääääängtar efter att veta vad jag fick i julklapp!! Erat liv cirkulerar väl kring mig!!! Eller... Njaa, hursomhelst så kommer en liten sammanfattning av mina julklappar 2010!

x En jättefin klocka från bror min♥
x Myskoftan med bollar, mihih jag är fan kär
x "Desicion Points" av George Bush, ska bli jäkla spännande att läsa den
x Filmen "Trolltyg i Tomteskogen", så bäst! Nostalgi!
x 7 biobiljetter hehe
x Strumpor, yeeey
x Enorm tekopp
x Pengar
x Kalender
x Mitt älskade dyra schampo, slipper jag köpa det själv hehe
x Gåva till Unicef i mitt namn
x Presentkort på Uggs och Hunter♥♥
 
Vad mer vad mer....
Ska gå på valfritt evenemang med pappa, lutar åt att gå på derbyt i Januari faktiskt!... Så blir båda nöjda. Och till mig själv gav jag en hårförlänging som utfördes imorse!!!! Wiiiieee jag har långt hår :D Ska fota sen, skitnsyggt blev det!

Två av tre julfirande klara! Har ett julfirande kvar, som förmodligen blir på onsdag.


Kommentarer
Postat av: Kim

då är det tant elin som bjuder på bio sen då? ;D

2010-12-26 @ 01:45:45
URL: http://eclecticwords.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh vad nice med massa grejer! =)



Jättenyfiken på håret!!!!!!

2010-12-26 @ 11:47:14
URL: http://svisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0