JAG ÄR SÅ JÄVLA BÄST.
Ja, det kanske låter skrytsamt, men fyyyfaaaaan vad jag är bäst!!!

Jag var tvungen att komplettera lite på en hemtenta som vi hade inlämning på för nån månad sen. Kändes lite jobbigt, men eftersom betygsnittet var D så kändes det ändå bra att jag fick en chans till högre betyg. Och OM jag tog den chansen!! Smackade på och landade ett C!! Av 145 skrivningar var det endast 20 pers som fick C!! Sen var det ca 20 pers totalt som fick B eller A. Så jag är bland de 40 bästa av 145! 

Fan va nöjd jag är. BÄST ÄR VAD JAG ÄR!!!! Som jag har slitit. Det lönar sig att lägga ned extra arbete!!




Såååå, nu är jag klar med att vara självgod! Nu blir det lite Greveholm och sen snaska kudde. Godnatt!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0