Asså vad är det för fel på mig? Jag är stressad redan nu inför imorgon. Helt i onödan! Ska jobba till kl15, sen hem och hämta grejer och möta upp Stina en snabbis, och sen har jag verkligen gott om tid att hinna till middagen i Tyresö. Men jag är ändå stressad? Eller typ en klump i magen. Har massa saker som jag ska ha med mig, vore ju rätt jobbigt om man glömde nått hemma. Ska lägga alla nödvändigheter färdigpackat i en väska vid dörren. Då släpper nog klumpen i magen lite. 

Just nu kollar jag och pappa på Van Helsing. Så sa jag:
- Fan va bra den här filmen är!
- Det är bara för att Hugh Jackman går runt utan tröja ju
- True

Kommentarer
Postat av: Kim

true, true!

2010-12-31 @ 01:40:31
URL: http://eclecticwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0