Det är en stor fördel att ha en mamma som jobbat som frisör. Ikväll ska hon få göra slingor på mig för att ljusa upp håret lite, börjar bli så mörkt och trist. Jag är för övrigt sjuuukt sugen på en riktig hårförlängning med kreatinvax-slingor. Elinor känner en proffesionell stylist som sätter i 150st slingor för 1200. Det är sjuukt billigt, jämfört med salongspriser som ligger på ca 2000kr och uppåt. Får se hur det blir, kanske julklapp till mig själv iår?



Köpte en silkesblus från Åhlens som jag ska ha på julafton tänkte jag. Benvit/rosa med lite spets, jättesöt! Får se hur jag ska göra med nyårsklänningen... Älskar den jag beställde hem från Elise Ryan men den kanske är aningens för kort.. Den är lite mer vår/sommarklännings.längd med ett par skjorts under. Har ju 650kr på H&M så kanske köper med nån enkel svart klänning. ELLER så köper jag den där snygga lila silkestubtopen som jag såg idag. Hmmmm babbel babbel. Nu ska jag äta Skogaholmslimpa, haft cravings på det hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0