Känner mig tom. Trött. Förvirrad. Fick höra av en killkompis igår att det syns på mig, och det värmde ändå lite. Att folk faktiskt bryr sig om en. Sånt uppskattas verkligen.

Istället för att stanna upp med allt och gömma mig under täcket tänker jag istället ta itu med allt i mitt liv. Jag ska fixa alla sista grejerna på kursen, och jag ska njuuuuta när det är över! Jag ska börja träna regelbundet igen, och verkligen följa upp på hur resultatet blir. Jag har fan gymmet på samma gata som jag bor på, det handlar bara om att jag varit lat och tränat lite då och då istället för att ha ett ordentligt träningschema. Nya rutiner, let's go.


Idag har jag träffat en tjejkompis som jag inte sett på hur länge som helst. Vi träffades på språkresan till Californien när vi va typ 16år, och vi fann verkligen varandra. Hon bor i Luleå så det är en hel process att ordna träffar. Hon är hursom en underbar vän, väldigt mysigt att ses igen!

Johanna, jag, Fia och Norea


Träffade på cyklande poliser i vid vårt campus i Whittier



Vi såg "Mamma Mia" på biopremiären. Bara vi i salongen, alla dansade och sjöng med hela filmen



Här fick vi skjuts av en gubbe som åkte runt på campus med golfbil!



Och slutligen min favoritbild på mig och Luuule! Alla kallade henne för Luleee
och jag hette Vasa. Haha! En av de bästa resorna i mitt liv ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0