Igår handlade jag och pappa ALLA julklappar. Vi var inne i ett riktigt effektivt flow, blev klara på endast 3 timmar! Jag vet de flesta av mina presenter, men det gör mig ingenting. Jag behöver inte bli överraskad, bättre att få saker som jag faktiskt har använding av. Är väldigt nöjd med mina klappar till familjen också, lyckades riktigt bra i år :)



Måste bara skriva en liten rad om gårdagens taxichauförren försten! Jag och Ivar lämnade av de andra i Slussen och så gick vi en bit på Skeppsbron i snönatten, det var mysigt. Sen hoppade jag in i en taxi, och jäklar vad jag blev nervös snabbt! Chauffören satt typ 1cm från ratten, med båda händerna högt upp på ratten i ett stadigt grepp. Han satt verkligen med ett sånt grepp som man brukar skoja om eller överriva om. Fyfan. Vi sladdade sjukt mycket, och så sa han "oj" hela tiden. Jag var livrädd! Men hem kom jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0