Åh vilken jättebäst helg jag har haft!

I fredags jobbade jag i sumpan, och sen hade jag Idolmys med mamma♥ Så skönt med hemmakvällar ibland! Igår jobbade jag hockey, och sen var jag på Debaser Medis med Saga och Niklas och såg Daniel Adams Ray. Åååååååååååååååååhhhhh va braaaaa!!!! Sjukt bra var det! Vi mötte upp Oscar, Henning och några fler lite snabbt, och efter det åkte jag till Saras 19års fest i Tyresö. Skoj det med! Jag och Kimsan traskade hem runt 5-snåret, en himla spännande vandring! Där gick vi i vintermörkret, två fulla och glada sångfåglar♥

Vaknade upp imorse i Kims säng, åt nudlar och sen for vi in mot stan. Kim skulle jobba och jag skulle fika med Fanny. Hon åker iväg till Asien i 3 månader om 2 dagar, lyllos säger jag bara! Skulle också gärna slippa kylan nu. Men som det ser ut nu blir en en thai-trip nästa höst, det ser jag verkligen fram emot!

Jag tog en kula för dig, men fick inget tillbaks.
För dig ska jag göra det tusen gånger om


Kommentarer
Postat av: Kim

JAG TOG EN SMUUUUULA FRÅÅÅN DIG!

OCH FICK EN KUUUUULA TILLBAKS!

2010-12-12 @ 21:32:04
URL: http://eclecticwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0