Blööö.. Trött cheyy. Kvällen började fantastiskt bra på Woken med alla brudsen. Skulle egentligen kunnat vara kvar där ett par timmar till, tycker om att sitta ned med babesen och snacka goja. När vi drog oss mot Berns så var kön redan säkert 100m lång, sinnessjukt. Vi krigade oss in iaf! Inget inträde och gratis garderob, awsome. Dansade tills det brändes i benen! Dock hade jag förväntat mig att träffa på massa bekanta ansikten, men icke. Lite synd, men det blev en bra kväll ändå! Käkade som aldrig förr när jag kom hem, var så satans hungrig! Skulle ha varit på UM Odenplan kl 08.30 imorse, får ta det imorgon istället. Ska dra mig mot Ica och köpa mat nu. Tjing tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0